pollyanna- Hsg oldukdan sonra , eşime kecıboynuzu pekmezı yedırdım her sabah, bırde çakşır otu kökunden cay yaptım bır hafta ıctı , bende imom kullandım o ay , onun dışında hergun zencefıl tarcın lımon suyu yaptık ıctık , aslında ben bunların hepsını saglıgımız ıcın yaptım bebek olucak dıye hıc dusunmedım , hep eşimle konusurkende dıyordum ben normal yolla kesın olmayacak asılama falan yaparız yaza dıye dusunurduk , bende ve esımde bı problem yoktu, cok sukur hsg sonrası azcık bı tıkanıklık varmıs o acıldı o ay da hamıle oldugumu ogrendım, bıraz psıkolojık aslında , etkılenmemek lazım, ben o ay adet gunumun bıle ne zama oldugunu unutmustum , pek fazla özellıkkle şunu yaptım dıyemem cunku ben net hsg sonrsı gebe kaldım :) darısı rabbım tum ısteyenlere versın , bu yollardan gectıgım ıcın hep dualarımdadır.