Buseyvz7 SeymaYasar Ben istanbuldayım uykumdan sıçradım dolap üstümüze devrilcek sandım gümbür gümbür oynadı resmen 😞
Zeynayzey SeymaYasar ben ankaradayım eşimde gece işteydi allahım bir daha göstermesin cidden beşik gibi sallandı kapılar vurdu avize düşecek diye korktum çok kötüydü ağlayarak dua ettim allahım beterinden korusun inşallah 🤲🏻
dtml Ben Bolu’da yaşıyorum Düzce’de bir sürü akrabam var felaket bir geceydi. Yatakta kalkıp doğrulamadım bile öyle sallandık. Annemlerin evi müstakil diye direkt onlara geldik okullar tatil olduğu için dinleniyorum bugün Allah beterinden korusun.
Nimetkayseri1438 dtml bende bolu gerede de oturuyorum gece çok fena sallandı telefondan alarm geldi zannettim ki bolu merkez üssü ama düzce de olunca bile etkisi nası fazlaymış gördüm . Rabbim beterinden korusun
Mehtapkz SeymaYasar kocaelinde golcukte yasiyorum 1999 depreminde de yasamistim 12 yasmdaydim ama o ani hic unutmuyrm. Dun gecede gercekten sallanmayla birlikte bende uyandim yatak carpiyordu resmen avizelerde sallaniyordu esimi uyandrdim durdu sonra haberleri izledik burda kmse disari cikmadi bizde cikmadik zaten giriste otryrz hemen cijarz die Allah’ım bidaha yasatmasin yasayanlarada smdiden cok gecmis olsun diyorum.
Bellabells Allahım korusun hepimizi inşallah Kızlar ben gibi yapanınız yoktur galiba 😂 uyuyan eşimi kaldırmadan direk oğlumun odasına koşup lambayı yaktım.eşim benim ardımdan uyanıp yanımıza geldi.
zeynepikra_61 SeymaYasar Bursa’dan hissettik bebeğimi emzirip yerine koydum geri yatacaktim resmen yatamadım öyle sallandi ki elim ayagim dolandı çocukları alıp dışarı attık kendimizi 😣
ozlemshnnn SeymaYasar hepimize gecmis olsun. bende istanbul avcılar da oturuyorum. buranın zemini yumuşak oldugu icin maalesef çok fazla sallanıyor bina. cuma doğumum var. 2.5 yaşındaki kızımla yatiyodum bende. durmak bilmeyince hemen üstümdeki yorganı ilk önce yatcagimiz yere attım. kocaman karnımla o anlik can havliyle nasil yaptıysam kızımı kucaklayıp yorganin üzerine bazanin yanına uzandim.