Arkadaşlar benim gece 12 den sonra 41hafta doluyor doktor 41.haftada yatış yapılır dedi hiçbişey in olmasada gece 12 den sonra gitsem yatış yaparlar mı 🤔 yoksa yatisi sadece sabah mı yapıyorlar yarın sabah mı gideyim bilgisi olan bu arada devlet hastanesinde doğumum olucak