Belissima miniko benimde bildiğin uzun sivri biberdi, o haftalarda. Suan 36. Haftadayım hiç bir problem yok, kalp atışını duyduysan korkma canım. Beni doktor çok korkutmuştu.
miniko Belissima him keseye göre belli olmaz aslında ama bakalim benimkide sağlıklı hayirli bir kiz olur ins oğlundan sonra tabi herşeyin hayırlısı
Haticecinar miniko mrb cnm yok ya daha ogrenemedim. Pazar gittim ama bisi demedi goremedi halbuki bacaklari ayrikti. P.tesi 2li test icin gidicem ogun gorurde ogrenirim insallah yaa😣
Haticecinar miniko insallah kizdir😊 nobetci oluyo cnm benim doktor pazar o yuzden gittik. P.tesi de nobetci gec gidiyoruz genelde😊
Haticecinar miniko sukur canim daha iiyi sayılırım sabah bulantilarim hala gecmedi ama azaldi sayilir 18.haftama girdim haftaya randevum var bakalim cok ozledim kizimi☺ pit pit arada hissediyorum ama daha net bisi yok tabi, sen nasilsin nasil gidiyor?
miniko Haticecinar bende aynı sabah bulantıları devam ediyor.hissetmeye bende yeni yeni başladım.ben daha 16 dayım hayırlısı ile doğururuz ins.
miniko Haticecinar bebisimde kızmış hayırlısıyla bacak arası gösterdi bize.allah gönlümüze göre verdi maşaallah diyelim 😊😊
Haticecinar Alyamm olabilir cnm tahmin yurutuyoruz sonucta geneli bu sekilde ama ve ilk usg fotosu onemli sonrakiler degil