Bebişimin kilosu ve 1 cm açılmam ilerlemediği için sezeryana giriyorum canlar, dua edin ❤️
aklc1 Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin inşallah canim 🤲 kac haftalikti ?
aklc1 tabi ki canım Allah’ım kolay kurtarsın ikinizi de dualarım seninle ❤️🤗🤲🏻
aklc1 Sağlıcakla kucagınıza alın🙏🏻
aklc1 sağlıkla gelsin inşallah 🙏 kaç kg bebiş
Balimbebek44 39+4 canım
Ali-Kaanin-Annesi Allah razı olsun canım benim
aklc1 senden de Allah razı olsun gülüm 🤗
Rabbım yardımcınız olsun sağ salim girip çıkın inşallah
Kizilkafaa aminnn inşallahhh
Kizilkafaa amin canımmm
Sz1207 4300 diye ölçtüler hatta emin olmak için 3 doktor ölçtü sezeryana karar vermek için
aklc1 normal doğum için kaç kilo olmadı gerekli ki Rabbim kolaylık versin bu arada 🙏