Ahhshdbsb canım öncelikle çok geçmiş olsun. Şu an tam da anlattığın gibiyim ve 2 gün önce dağa da beterdim. Farenjit olmuşum öksürükten nefes dahi zor alıyorum ateşim desen 40 ı gördü acile gittik kaç kere parol takıyorlar yada müdahale edemeyiz diyorlar. Ben şu an sadece antibiyotik kullanıyorum doktor kontrolüyle tabi. Ama ondan ayrı bol bol bol su iç ve c vitamini meyve falan ye. Ihlamur yap içine bal koy ve iç. Ateşin çıkınca ıslak havlu koy ve suyuna biraz sirke koy. Eşim 2 gün boyunca ateşimi böyle indirmeye çalıştı parol iç ama pek de etkisi olmuyor yani en azından bende olmamıştı. Ama bol bol su iç sıvı almayı ihmal etme. Birde ballı süt iç