Zeynepaltns Merhaba , 7 haftalık hamileyim . 7. Haftada kasık ağrılarım çok arttı. Sizce normal midir, siz neler yaşadınız bu haftalarda ?
Rabia04_09 Zeynepaltns yerleşmeden kaynaklı olabiliyor. Haliyle rahimde genişlediği için ani kasık bel ağrıları olabiliyor ben 13 haftalık hamileyim ara ara hala olur o çok sıkıntı edilecek bir durum değil bol bol dinlenmeye bakın
Zeynep-Eslem Zeynepaltns bn 30 haftalığım kuzum daha düne kadar çektim o kasık ağrılarını şimdide bel ağrısı başladı 🤣 annelik çok zor
Baby905 Zeynepaltns çook yaşadım. Bol bol dinlen en az 3lt su iç o haftalarda başka yapacak birşey yok. 12 den sonra magnezyum başlar doktorun
Selma01234 Rabia04_09 sürekli değil de genel hamileliğin başından itibaren ara ara oluyor ağrım özellikle dün ve bugün ağrım oldu
Gamzenrr Kızlar merhaba yaa bende aynı durumdan müzdaribim adet tarihime 2 gün var 8+3 haftalık olduk ama bugün resmen adet sancısı çekiyorum çok korkuyorum yaaa kasık bel ara sıra karın ağrısı beni korkutuyor yaa😦😦😦