Pamugum02 AnneyimmBen beyaz lohusa geceligim vardi oglumdan kalma yine onu giyecegim ben canim ,oglumda da zaten sadece fotograf cekiminde gydim baskada gymedim o yuzden yeni almaya gerek duymadim
AnneyimmBen Pamugum02 bende beyaz lohusa takımı düşünüyorum onun dışında başka bir kıyafete gerek yoktur sanırım değil mi ilk gebeliğim tecrübesizim maalesef
Pamugum02 AnneyimmBen cekim icin bir takım yeterli zaten canim baska birseye gerek kalmiyor 1 2 saat cekimde giyip cikariyosun zaten