skorkmaz Merhaba kizlar 🌸 Sali günü kontrolümüz var ve 12+4 olucaz insallah sizce cinsiyetini ögrenirmiyim?
Aaaysee skorkmaz ben 12+5 te öğrendim canım doktor çok ilgiliydi baya inceledi sende öğrenirsin insaAllah
Sans45 skorkmaz 55295 doktorum bize söylemişti ama tahmin olarak balım 14.cu haftada tekrar gittik yine aynı cinsiyeti söyledi ama bekleyin dedi 17 de gittik yine aynı değişmedi şimdi 20 olduk hala aynı kız
esmerella37 Aaaysee cnm keseli fotosu varsa atsana bkalım bıldgm bısey var tutarsa eger cnsıyet dgru dcem
123456e esmerella37 https://imgyukle.com/i/JltIYH https://imgyukle.com/i/JltTvA https://imgyukle.com/i/JltY91 Canim bana bakarmisin birde arkadaşımın kimi aticam lütfen bak 🙏
elifcicek_07 20223 bizim ki erkek erkek olunca 14. Haftadan sonra görünüyor hala belli değilse kız olabilir. O haftadan sonra çok belli oluyor yani biz bile görünce anlamıştık