esmerella37 evet ya benim eşimin iş yerindeki herkese çıkmış. Öyle bisey ki ilk önce eşim başvurdu. Ama e devlette adresimiz doğru olmasına rağmen. Sistemde eşim bekarmış gibi gösterilmiş evde annesi babası birde kız kardeşi yaşıyormuş. Ama oysaki kız kardeşi de evlendi uzakta. Ondan red oldu eşiminki. Daha sonra ben başvurdum ama hala süreç devam ediyor yazıyor 🤷♀️