Malvinka Merhaba benim böyle bir soru olacak 18 haftalık hamileyim bebeyimi 16 haftadan haraketlerin hissediyordum 2 gündün hissetmiyorum ayrıca belim karnım ve rahimin ağrısı çoğaldı sizce normal mı 😔
Ezgikiran Malvinka Bu haftalarda bebekler cok uyuyabiliyormus o yuzden az hareket edermis ama bir dr gidip iciniz rahatlasn hem kontrol edilmis olur
Malvinka yusmer04 dedim biraz daha beklim öyle gidim ne zamana doktora gitsem ağrılar normaldir diyorlar
Malvinka Ezgikiran Ezgikiran kesinlikle gideceğim geçe yatamıyorum korkudan inşallah dediniz gibi olur
minismom Malvinka bebek buyudugu icin agrılar normal hareketlere gelincede 23 24. Haftadan sonra daha duzenli olur icini ferah tut aklına hemen en kotuyu getirme bence kotuyu cagırma yani icine sinmiosa yine saglık ocagına falan gidip kalp atısını dinleyebilirsin
Malvinka minismom Allah razı olsun kesinlikle bundan sonra ferah tutmaya çalışıcam doktora da gittim çok şükür bir sikinti yok dedi 😊