Kızlar ya 17 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri ishalim arada kabızlık da oldu ama genel olarak ishalim dün de kanımda yüksek değildi ama enfeksyon çıktı sağ kağım da da çok ağrım bıçak batması gibi kadın doğum dahiliyeye dahiliye genel cerrahiye yönlendirdi bu ağrımdan dolayı sizce ağrının nedeni enfeksyon olabilir mi yoksa fıtık vs başka bir şey midir