31+5 haftalığım,
Bugün kontrole gittiğimde bebeğimin tam 1 hafta geriden geldiğinde öğrendim,
1750’ymiş normalde 2’ye yakın olması gerekiyormuş.
Boyu, kemikleri, kafa yapısı tam haftasıyla uyumlu hatta önde ama kilo olarak geride.
Bende zayıf doğmuşum genetik mi acaba?
Geçen haftalar da devlet hastanesine gittiğimde herhangi bir sıkıntı olduğunu söylemedi bilgilendirme yapmadı böyle bir şeyle karşılaşmamıştım bu haftaya kadar.
Bebeği bu haftalar da böyle olupta sonradan kilo alan var mı?
Açıkcası son 1 haftadır çok sağlıklı ve düzenli beslenemedim bu etkilemiş olabilir mi hemen?
Bilgisi olan yazarsa sevinirim biraz morelim bozuldu küveze bile girebilir doğduğu zaman böyle devam ederse dedi doktor.