Eymenim26 yüksek çıkıp sağlıklı bebek doğuran da var, düşük çıkıp down sendromlu doğuran da. eğer aksi takdirde gebeliğe son vermeyi düşünüyorsanız ya da ben doğuracağım ama sonucunu kesin olarak bilmek istiyorum diyorsanız amniyosentez yaptırmalısınız. yok benim için önemli değil ister sağlıksız ister sağlıklı ben yine de dünyaya getireceğim ne olduğu da hiç önemli değil diyorsanız yaptırmanıza gerek yok. bir de şu var amniyosentez ya da fetal dna da bebekte bir sorun varsa anne karnındayken de tedavi olabiliyor. allah acısını göstermesin çok geçmiş olsun.