@Elifgoktug1
Doğum hikayemi yazmıştım sizin dediğiniz son dk şeyleri de ekleyince anlattığınız gibiydi gerçekten 🤲🏻🤗 sağ salim kavustuk , sadece şimdi sarılık oldu 2 gün kadar fototerapi alacak biraz ayrı kalicaz 😔
Doğum korktugum kadar degilmiş ama panik olan biri ise cekistirme baskı olayı biraz insanı geriyor tabii şimdi yürüyüş yapmaya hareket etmeye çalışıyorum . Dün gece yatisi oldu süt gönderiyorum bebeğime 🙏
Sezeryan sonrasi sancı ağrı ne zaman geçmişti sizin henüz yürürken yanma ve ağrı giriyor bazen