29102020--- 33+1 haftalık ikiz bebeklerime hamileyim. Bu sanah yoğun kanamam oldu. Çok korkuyorum sizce neden olmuş olabilir? Benzer durumu yaşayan tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
mor_menekse 29102020--- hemen doktora git canım kanama önemli doğum başlıyor da olabilir. Burda zaman kaybetme
Burcumut 29102020--- ihmaletme hamilelik te enriskli şeylerden biri kanama diğeri su gelmesi.hemen doktora git. Acil şekilde.
Masal53 29102020--- yoğun kanama diyip evde mi duruyosun acil doktora gitmen lazım beklemen gereken bişey değl
Masal53 29102020--- hayırlısı olsun eğer altta duran çizgiler yukarı çıkıp iniyosa sık sık sancın var demektie
29102020--- Masal53 sancım 80 90 lardaymis yatis verdi doktor durdurabilirse durduracak yoksa sezeryana alacakmissss dua edin bana
Qnl 29102020--- panikleme bugün yeni doğan hemşiresiyle konuştum 32. Haftadan sonra doğan bebekler sağlıklı oluyor dedi… kırmızı bi hap verdilerse bende ondan içiyorum günde 3 bazen 4 :/
29102020--- Burcumut Allah’a bin sukur canım bı sıkıntı yokkk dün allahin izni ile taburcu olduk beklettiler engellediler erken gelmelerini yatak istirati verdi ilaç verdi pazartesi kontrol var bakalım