Ebrar68 Doğum yapalı 14 gün oldu doğumdan sonra sağlık ocağına topuk kanı verdik bugün aradılar bebeğin TSH değeri yüksek çıktı tekrar gelin topuk kanı alacaz dediler.. bildiğim kadariyla bebeklerde TSH değerinin yüksek çıkması zeka geriliği anlamına geliyor başına böyle bişey gelen varmı düzelme ihtimali varmı acaba biseyler söyleyin kızlar çok kötüyüm sabahtan beri ağlıyorum 😭
3458 Ebrar68 sizi çok ıyı anlıyorum benı de aramışlardı tsh ve lh degerı yüksek tekrar kan verın dedıler ağlayarak nasıl gıttıgımı saglık ocağına bır ben bılırım. 1 hafta ağzım yüreğime geldı her telefon çaldığında . Ama şükür aramadılar kı bebegım 1 yaşında herhangı bır sorun yok. Saglık ocagındakı doktor bazen olabılıyor 5 kez topuk kanı aldığımız bebekler var dedı . İçinizi ferah tutmaya çalışın emınım çok zor oluyor bılıyorum ama güzel düşünün . İnşallah daha da aramazlar
Sureyya1 Ebrar68 troidi yavas calisiyor demekki bu zeka gereligi olacagi anlamina gelmez ilac verirler bi ultrason cekerler tmm
S_l_V Tsh yuksek cikmasi tiroid problemi oldugu demektir. Zamaninda tedavi olursa zeka geriliyi olmaz. Benim kızımda 5 yasinda tsh 92 çikti, tedaviye basladik. Şimdi deyerleri normal ve okul birincisi. Allah yardimciniz olsun
Ebrar68 Nurbade sürekli mi kullanacak ilaci zekasindan hiç bir sorun yok demi ne gibi yol izlediler acaba
Nurbade Ebrar68 evet sürekli kullanıyor valla zehir gibi Zeki bi kız :) korkmayın çok fazla var,İnşAllah hiç bi sorun olmayacak🙏🏻🌸
Nurbade Ebrar68 şuan 10 yaşında bu arada. Doğumundan beri kullanıyor onda da kabızlıkla ortaya çıkmıştı
Ebrar68 3458 inanın bugün o kadar kötüydüm ki anlatamam ağlaya ağlaya bı kaldım bugün ikinci kanımızı verdik inşallah çıkmaz aramazlar bu kadar çaresiz hissetmemiştim kendimi
RehoGelin Ebrar68 sizde var mıydı gebelikte peki? Annede olursa öyle bir risk oluyor anne karnındayken ama doğunca çıkması sorun olmuyor diye biliyorum ilaç tedavisi görüyorlar normal büyükler gibi
3458 Ebrar68 sizi anlayabılıyorum inşallah herhangı bır sorun çıkmaz aramazlar . Bizimde inmemiş testıs amelıyatımız olacak 1ay sonra . Ve günler yaklaştıkça insan kötü oluyor .