Herkese merhaba hanımlar,
Çok ufak yaştan beri egzama(seboraik dermatit) hastalığım var. Saçlarımda ve şimdi yine burun kenarlarımda başladı. Saçlarımdakiler uzun zamandır vardı ama hamilelikten midir bilmiyorum iyice coştular. Çocukluktan beri gitmediğim doktor, kullanmadığım losyon kalmadı. Bıttım sabunu bile kullandım ama 1-3 geçiyor, geri geliyor. Artık görmezden geliyordum ama yine kafama takmaya başladım. Çözüm öneriniz var mı? Deneyimlerinizi dinlemek isterim. Şimdiden teşekkür ederim hepinize. :)