askbebek Bu sabah kontrole geldim bebeğin suyu azalmış aniden yatış verdi . 1 cm açıklık vardı sabah Sezeryane almak istedi ben istemedim normal olsun dedim aniden yatışa aldı bekliyoruz bakalım dua edin nolur 🙏🏻
Masal53 askbebek sağlıkla al kucağına İNŞALLAH rabbim bi avazda kurtarsın suyu azaldıysa fazla da bekleme
Asmine askbebek nasıl oldunuz acaba bende yarn 40+1 olcam ytış verebılır duruma gore doktorunuz sezeryan haricinde birsey dedimi acaba
askbebek Asmine sezeryana girdim 3 saat suni sancı aldım dayanamadım acısına sezeryan oldum iyi ki olmuşum suan cok iyiyim
Asmine askbebek cok şükür cok sevindim bende yarın yatış yapıcam açılmam yokmus doktor normal doğumu deneyecegını soyledı ama acıklıgım yok duruma gore sezeryana alırız dedı bıraz endişeliyim inşaAllah benımde iyi gecer🤲🏻💖