Eldgrn sedamom00 ben aldım sabit postunda var linki bir baktım inmiş kaçırmadım ilerleyen zamanlarda daha çok zam gelmiş olacak 2 kutu almıştım 2 kutu daha aldım
sedamom00 1erkekkannesiiii hemen 2 tane sipariş veririm doğumum mayısta tarihi filan geçmez değil mi 🙃
1erkekkannesiiii sedamom00 kapağı açılmadığı sürece uzun süre kalıyor ama kapağı açarsanız kullanmanız gerekir canım ben 5 ay önceden stokladım hala da alıyorum sonradan zamlanıyor 🥴
Eldgrn sedamom00 fiyatı çok iyi kaçırılmayacak bir şey diğerleri neyse de yine bir ay yeter benim aldıklarım toplamda daha bir sürü şey indirimde de insan çok açılınca mecbur bir sınır koyuyor alışverişe ama bu kaçırılmayacak bir şeydi