AliBarlas2816 Selinoloji mutlu resim diye bı yer var oraya yükledim önce resimleri sonra burdan galeri tuşuna basınca yüklüyor resimleri 😊
Prensesim- larinmom çok teşekkür ederim cnm 🌺 350 TL ye yaptırdım çok tatlı bayan hızlı teslim etti ben memnun kaldım ,senin istediğin renklerde istediğin yazı şeklinde yapıyor 🌸
merveebass İnst butiklerinden aldığım uçuk fiyatlardan sonra malzemeleri alıp kendim yaptım. Çok da güzel oldu. İnst yapımını paylaştım bakabilirsiniz. @bencecokgezen ![https://mutluresim.com/images/2022/11/26/YbflV.jpg]
Prensesim- Yagmurkbra merhaba evet ben memnun kaldım çok güzel ben nasıl istediysem öyle yaptı , ben 7 kasımda sipariş verdim 25 kasımda elime ulaştı 🌸