Nazendehanim Hanımlar oncelikle çok geçmiş olsun,ben 35. Haftadayim deprem anında doğumda olan sancı çeken anneler geldi aklıma .Bu süreçte hastanede olan canım annelerimiz var mı İstanbul sakarya Kocaeli Tekirdağ ❤️
HanlarinMomysi Nazendehanim hastanede değildim canım. Sakaryada oturuyoruz. Herşey çok kötüydü bağırarak uyandık. Dolaplar yatak herşey sallanıyordu. Avizeler üstümüze düşecekti. Deprem durunca oğlum eşim dışarı çıktık herkes sokaklardaydı zaten. 1-2 saat arabada durduk eve giremedik. Rabbim beterinden korusun
Nazendehanim HanlarinMomysi çok geçmiş olsun ,Rabbim tekrar yaşatmasın ❤️ İstanbul’da yaşıyorum biz bile çok hissettik