Ftmarose Kızlar dün bimden paketli mantı almıştım ağzını hiç açmadım pişirmedim ve sabah bir baktım dolaba koymamışım yani gece boyunca oda sıcaklığında bekledi paketin üzerinde de “buzu çözülmeden pişirin” yazıyor. sizce yapsam yesem zehirlenir miyim ?
sedamom00 Ftmarose eğer kokmamişsa sorun olmaz ben de bazen unutuyorum dolaba koymayi iyice kokluyorum kokmuyorsa yapıyorum bişey olmuyor zaten içlerin de kıyma var yada yok arası
Ftmarose ardenmoms hiç bisey yok asla koku yok yumuşama gibi bisey yok bozulan bisey balçıklı gibi olur ya genelde hamur tarzı makarna tarzı şeyler bunda şuan öyle bisey yok ama bilemedim içinde kıyma var yaziyo sanmıyorum kıyma olduğunu ama atcam sanirim ya
Anneadayiozlem Kıyma zerresi genelde olmuyor onların içinde ya hem sağlıklı da değil boşverin atın gitsin iyice sağlıksızlaşmıştır