İlk gebeliğimde 14 saat yolculuk yaptım 20.hafta. Şimdi 2.gebeliğim 17. Haftam 8 saatlik yola gittim.Maalesef bir cocugum daha oldugu için öyle aman aman uzanarak gidemedim.birde cocugu oyala et🤦🏻♀️ Ama 2,5 saatte bir durum on dk yürüdüm. Yolun yarısında yemek molası verdik orada da yürüdüm. Eğer bir sıkıntın yoksa ve aracta imkan varsa beline sırtına yastık arka koltukta bacaklarını uzatarak git.