Selam kızlar.. kafam çok karışık geçen doktora gittiğimde 12 haftalıkdım ve doktor rahim ağzı uzunluğunu ölçtü çok şükür gayet normal dedi.. erken doğumu öngörebilmek için yapılıyormuş ama bunu iki kez daha yapacağını söyledi..bu durum beni biraz tedirgin etti yani bu benim ikinci doğumum olacak ilk kızımda hiç böyle bir şey yapılmamıştı ve gününde normal doğum gerçekleştirmiştim…Bu vajinal ultrason erken doğumu daha çok tetiklemez mi anlayamadım çok gerekli olsaydı kızımda da yapılırdı diye düşünüyorum,her kafadan bi ses çıkıyor bazıları yaptır bazıları yaptırma sakın erken doğum olur filan diyor off kafam çok karışık bana bir yol gösterin bunu yaptıran oldu mu acaba daha önce?