srny Kızlar ayın 14 ünde yumurtlamam oldu 5 gün sonra sağ kasıkta bacağa vuran ağrım vardı bir gün sonra geçti şimdi de sol göğsümde fena bi sızı var çok acıyor sizce gebelik belirtisi olabilir mi bat 29 kasım
Tansu15 srny biraz erken gibi geldi yumurtlamaya göre ama belirti olarak kasıkta batma bende de vardı. Hamileliğimin ilk belirtisi o olmuştu 😊😇
Nrdnot srny şuan aynı durumdayız benim sağ göğsüm çok ağrıyo koltuk altına doğru ve aşırı şiş gibi üzerine yatınca canım yanıyo benimde bat 30 kasım
-Happy- srny merhaba benim 2 göğsümde çok ağrıyor,şiş ve üzerine bile yatamıyorum. Benimde 30 Kasım ama adetim düzensiz, bende şöyle bir köşede bekleyeyim. Hayırlı haberler almak dileğiyle..❤️
Ece56 srny olabilir bence. İnşallah istediğiniz gibidir. Benim de bat 28 iki göğsümde aralarında bi bağlantı var gibi sızlama oldu. Bir de kasıklarımda sanki içerden böcek ısırması gibi bir acı vardı kısa süreli
srny Nrdnot pazartesi tekrar kan vereceğim düzenli bir artış var mı diye şimdilik sonuç pozitif evet🤗