Merhaba kızlar 22+1 haftalık hamileyim 3 gün önceye kadar bebeğin hareketlerini ara ara da olsa çok iyi hissediyordum şu 2 gündür neredeyse çok az hissediyorum veya hiç hissetmediğim de oluyor sizce bu haftalarda normal mi gereksiz yere mi endişeleniyorum ? 🥺