BurcumEmrem Aşırı bir şekilde bulantim var halsiz düşüyorum ve ne varsa çıkarıyorum yok mu çaresi nolur yardım.edin
Cigdem-12 BurcumEmrem sağlık ocağından prilam Dr. Yazdır aşırı derece yaşamam rağmen bıçak gibi kesti kusma bulantıyı. Belli hafta kadar devam edicek kusma çekme bence zehir oluyor hayat hemen alıp başla farkı göreceksin inşallah
zeeyneeeppp BurcumEmrem Zofer diye bi ilaç var ben onu kullandım çok fazla. Prilam hiç bir işe yaramamıştı bende. Okadar çok kusuyodum ki 10 kilo verdim her hafta 3-4 gün hastanede yattım tek çare zofer di benim için tavsiye ederim.
Melikesare Bulantı ilacı prilam var çok kötüyseniz ondan kullanın derim ama önce doktorunuza danışın tabi
Anneadayiozlem Evet bana da sadece prilam biraz iyi geldi ondan önce yataktan kalkamıyorum sürekli bulantı kusma idi kısa bir süre kullanıp bıraktım fayda etmişti tabi yine bulantı kusma var 31 deyim artık sanırım benim hiç birmiycrk ama o günler gibi değil
BurcumEmrem Prilam Dr kullanıyorum ben faydasını göremedim, yanlış mı kullanıyorum acaba , yatmadan 2 afet içiyorum
Anneadayiozlem BurcumEmrem ben sabah akşam birer tane olarak kullanıyordum sadece sabah kullanan da var mesela bulantı durumunuza göre değişir bana doktorum gün boyu bulantım varsa sabah akşam sadece sabah bulantın varsa akşam iç demişti
Gnbaby BurcumEmrem ayni durumdayim. Artik bogazlarim kusmaktan tahris oldu ve korkuyorum. Su surec saglikla tamamansin🙏🏼
Anneadayiozlem H_350426 benimde son birkaç gün öyle artırmıştı doktorum sonra kendim bıraktım uyku yaptığı için ve faydasını gösterdiği için
zeeyneeeppp BurcumEmrem doktorunu arayıp sorabilirsin bence kullanabilirmiyim diye benim doktorum kendisi söyledi kullan diye gerçekten ne içtiysem olmadı zofer çok iyi geldi bana yeni yeni bıraktım bende ilacı da zaten
zeeyneeeppp BurcumEmrem şuan 18. Haftayım 2 hafta oldu bulantılarım bitti. Birde mideni rahatlatmak için gaviscon içmiştim ben onunda baya faydasını gördüm tavsiye ederim