anneolmak4 Kızlar 2li tarama testlerini yaptırmayı düşünmüyorum ama bugün doktorumuz ense kalınlığıyla ilgili de bilgi verdi ultrasondan 12.haftada tekrar bakacağız şu an için gayet iyi dedi 2li testlerde farklı olarak bakılan nedir
Makarnaasigi anneolmak4 Eşim 2li taramaya izin vermiyor.Sadece detaylı ultrason yapabilirsin ne olursa olsun her türlü her şartta doğuracaksın paşalar gibi bakacağız evladımıza diyor🤷🏼♀️Bende öyle düşünüyorum ☺️Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı güzel evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Hulya2626 anneolmak4 arkadaşlar 2li test denmesinin sebebi kandaki 2 değere bakılması HCG ve PAPP değerleri. Bu değerler kromozomal bir bozukluk varsa normal çıkmıyor ama ikili testin güvenirliği yüzde 70. Hiç 2li test yaptırmayıp direk fetal DNA testi yaptıran da var. Ama DNA testi çok maliyetli. Yoksa burun kemiği ve ense kalınlığı normal bir ultrasonda görünüyor kan vermeye gerek yok.
poyrazin_annesi28 anneolmak4 Ense kalınlığına bide burun ölçümüne bakıyor dün yaptırdım ben de. Bide kan alındı bu testle ilgili
Burcakb Bugün 12+4′de ikili test için gittim. ense kalınlığı ve burun kemiği ölçülüyor. ayrıca aynı gün kan verilmesi gerekiyor.
Aselnisa_16 Makarnaasigi ikili test dediği şeyde ultrason ama farklı bir şey değil yani normal muayene olduğunuz yerde ultrasonla ensesine ve burnuna bakıyorlar bu. ha bide kan veriyorsun
anneolmak4 Makarnaasigi biz de eşimle sadece detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyoruz Allah korusun kötü bir sonuç olsa bile aldırmak gibi bir şeyi düşünemeyiz Allahımın bize bi mucizesi sonuçta İnşallah hepimiz çocuklarımızı sağlıkla kucağımıza alır güzel hamilelikler geçiririz 🙏🏻💖💖