Asla aldırmayın derim ben cok acı cektım canlı canlı yapılıyor bu işlem. Herkesin acı eşigi farklıdır fakat ben cok zorlandım. Benim sezeryan olcagı bellı degıldı onun ıcın alındı fakat doktorum bılgı verırken sezeryan sırasında da alabiliriz demişti eger olursa diye. Hiçte öyle birşey demedi.