Bilibili23 Dün doktorum büyük ihtimalle cinsiyet tahmini yaptı ama çoğu yerde yanılma ihtimali var diye yazılar okuyuyorm.bu arada 13 haftalık yaşayan oldu mu?
Mervegedik22- Bilibili23 olabiliyo canım benim 13+4de erkek denmişti bugün 19+6 kız dendi ikisi farklı doktorlar tarafından söylendi şuan kız mı erkek mi emin değilim 🤣
Nutelllaa Bilibili23 13+4 de kız gibi demişti 15 de netleşti .oğlumda da 14+4 de ogrendim değişmedi doktora bağlı sanırım
Luba Evet bana 11 haftalık ve 13 haftalık itibariyle hep kız denildi 15 de bi gittim erkek denildi bakalım şuan 18 haftalığız 3 hafta sonra detaylı var o zaman ne dicekler😂😂
Bilibili23 Luba kesin olarak mı kız denildi Bana da kız dedi doktorum yüksek ihtimal dahilinde.açıkçası kız bebek bu kadar erken belli olmaz diyorlar da bilemedim
Luba Bilibili23 aynı doktor başka doktora gitmedim devlette zaten cinsiyet söylemiyolar riske girmek istemiyorlar sanırım 16 aralığı bekliyoruz detaylı için bakalım oradaki doktor nedicek