Kızlar bu ürünü kullanan var mı , varsa iyi yada kötü tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Baya bi araştırdım en önerilen markalarda bile kötü yorum vardı . Bu ürünün yorumları heryerde güzel Alman markası 6 yıl garantili , şuan indirimde var almak istiyorum , yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🌸
