Kizlar 20.haftanun içindeyim 2 3 gündür kasiklarim agriyor gecen hafta çok cok az enfeksiyon cikti idrar da monurol ictim günde 3.5 litre su da içiyorum acaba tekrarladı mi bugün tahlil vercem temiz çıkarsa kasik ağrısı olur mu ya 2 sezeryan geçmişim var o mu agritor anlamıyorum da