34 ten sonra bencede başlanmalı hemen olacak birşey değil çünkü doğum normal şartlarda yani hemen etki etmiyor hiçbir hareekt yada destekleyici besinler ben 34 te başlamayı düşünüyordum erken doğum riskim olmasa hı şu durumdada 35 de başlarım bende o zamana kadar gelemzse