Cns22 Canım hiç belirtilere bakma bende hiçbirşey olmadı mesela beklemiyordum evde test vardı öylesine yapayım dedim zaten şöyle oluyor test verdikten sonra bebeğin zaten anca 4haftalık oluyor sonrasında belirtilerin başlıyor inşallah tutar Allahım 🙏🏻🌸