Mrb anne adayları. Bu ay da gebelik olmazsa birtakım testler yapmayı düşünüyorum. Kadın doğuma gidecm. Hangi testleri söylemem lazım yoksa onlar kendisi mi yapıyor direkt. İnfertite bölümü mü ne oraya gitmem lazımmış testler için. Bilgisi olan yazabilir mi?