Rainak Merhabalar. Bebegın hareketleri yine 2-3 gündür çok yavaş ve az. Doktora gitmek istemiyorum artık bu konu ile ilgili ( daha önce 2 defa gittim farklı haftalarda hareket etmiyor diye) ama aklımda takılıyor.
fdm12 Rainak yeri daraldı için büyük ihtimalle bende 33 haftayim bazen çok hareketli bazen durgun bide ayakları kaburgalrimda hep