gulbis1 Kızlar selam, 32+5 haftalık olduk ama son iki gündür göbeğimde deli gibi kaşınma var ne kadar yağlasamda çözüm olmuyor sürekli sürekli kaşınıyor var mı bu durumu yaşayanlar aranızda ne kullandınız