merve-a Dünden beri bu illetle uğraşıyorum alt karnım çok ağrıyor ishalim ve midemde aşırı gaz var… Birkaç yerde doğum belirtisi diye okudu. Dünden beri sürüyor gece de bağırsak ağrısı gibi devam etti 36+5 hamileliğim tecrübeli hamileler yardımmmmm😟
sevdakurt 36+0 bende de aynı durum var, 4 gün önce nst de kasılma çıkmıştı. Şekerden dolayı 2 hafta öndeydi hep. Tecrübeliler bilgi verebilir mi? Hastaneye ne zaman gidelim?