Merhabalar
39+3 günlük hamileyim.
Malesef Sakarya’da gece o depremi yatakta uyanık bir şekilde yaşadım çok korktum ondan mı oldu bilmiyorum.
Neyse gece uyuduk tekrar yapacak bir şey yok.
Sabah kalktım pijamamda elim kadar ıslaklık var bacaklarımda ıslak ama böyle yapışkan bir sıvı ?
Biraz fazla nedir bu acaba ?