Elisamuco1 bende de işe yaramıyor hamilelik öncesinden gastrit ve reflüm vardı. Seneler önce tedavi olmuştum ama demekki hamilelik yeniden tetikledi. Hiçbir şey işe yaramayınca mide koruyucu ilacımı almama izin verdi doktorum. Lansor kullanıyorum aç karna ama kesinlikle doktoruma danışarak aldım.