Kizlarrr ne ara son 29 olduuu ikili sayılar gelsin bir an önce diyordum 😭 Artık ogluma kavuşmak istiyorum sabrım tükeniyor mis kokusunu çekmek istiyorum.. Tam olarak hiç yüzünü göstermedi sadece agiz yapısının babasının kopyası olduğunu biliyoruz ve çok merak ediyorum nasıl bir bebis olacak benim için dünyanın enn güzel en özel bebeği olacağı kesin.Hazirliklarimiz tamam cantamizi hazırlamıştım ama memleketten annem geldi oğluşa birsuru şey getirmiş cantadakilerle değiştireceğim sanırım hepsine bayıldım çünkü 🙈 Doktor artık kontrollerimizi 10 güne bire düşürdü pazartesi günü kontrolumuz var☺ Her kontrol günü yaklaştığında içimi bir huzur sevinç heyecan kaplıyor..Sizler ne alemdesin???🥰
Seni çok bekledik minik oğlum sağlıkla hayırlısıyla gell 😌❤