Bende 2 aylık beneğimi kalbi durduğu için kürtaj ile kaybettim tekrar anne olmak istiyorum bunun için çok dua ediyorum bir haftadır bir uyku bir halsizlik olduğum yerde uyuyorum iştahım açıldı göğüslerim hassaslaştı midem feci bulanıyor inşaallah vardır diye sağlık ocağına test verdim az önce umarım sonuç olumlu olur dua edin kızlar 🤲