bademli_puding Kızlar gece 00:00 itibarı ile 9+0 olduk ama sabah acayip bi sol kasığımda ağrı hissederek uyandım öksürünce hapşırınca da sanki bıçak saplanır gibi oluyor korkuyorum lütfen yardımcı olun normal mi
emirtosveannesi bademli_puding normal canım o haftalarda benim de kasık ağrım çok oluyordu özellikle sag tarafimda yani doktor normal diyordu yinede sende doktoruna danış
Ezgikrkl bademli_puding O zamanlar benimde oluyordu zaman ne çabuk geçiyor 😢 ayağa kalkarken otururken batmalar olurdu hala da oluyor normal demişti doktor ☺️❣️
bademli_puding Ezgikrkl evet aynen benimde öyle oluyo hareket ederken hele ani harekette kramp giriyor bende biraz korktum 😅