yeninesilannee evet bugün benim için çok güzel bir gün çünkü günler sonra lavobaya çıktım 🤣🤣🤣 ondan yazayım dedim . Ben dün 4 litre su içtim 2 bardak da kayısı çayı içtim bu bitki çayları olur ya ondan , sabah 1 akşam 1 bardak . Brokoli çok iyi geliyormuş brokoli salatası yaptım onu yedim öğünlerde . Gece yatarken de 4-5 kuru kayısı yiyip yattım . Sabah sancım var sandım ama bağırsaklarımdı bu , ve mutlu son 😅😅😅 Allah kimseye göstermesin cidden ağlayacaktım artık yapamadığım için çok kötü bir durum