vaveylaaa19 ben almıştım. İyiki de almışım 1 ay oldu bir şişesi bitti bile. Başlarda biberonu çok kullandığımız için sürekli kaynat yıka yaparken mecbur kullanıyorsunuz. Sadece kaynatmakla olmuyor leke kalıyor biberonlarda mecbur yıkıyorsunuz. Kendi kullandığınız deterjan ve süngerle yıkarsanız mikrop kaptırabilirsiniz yeni doğanlar çok hassas oluyor. Hatta mümkünse biberon temizleyici fırçalarını da alın. Çok kolay yıkanıyor onlarla