Kızlar merhaba bu ayda 5 gün gecikmeyle adet oldum ayın 17sinde az bi şekilde geldi yok denilecek kadar azdı. 18inde normal geldi. 19unda öğlene kadar geldi toplamda 1.5 gün adet oldum normalde 4 gün sürerdi nadir olarak 5 güne çıkardı bu şekilde bisey geldi benim başıma. Sizlerden birinin başına gelip hamile olduğunu öğrenen oldu mu doktora gitmek istiyorum ama olabilir diyip geri gondermesinden korkuyorum.