Kızlar hamileliğin son haftasındayım
Şuan 39+6 dayız bir haftadır kabızlık yaşıyorum
Çok afedersiniz tuvaletim geliyor bazen karnımı ağrıtıyor tuvalete giriyorum ama yapamıyorum.
Bide mide yanmam var ama daha çok boğazımda o kadar yakıcı ki .Elim hemen boğazıma gidiyor sanki bir avuç isot basıyorlar gibi😞😕
Bunlar beni korkutuyor başından geçen yada yaşayanlar varsa yazabilirmi lütfen🙏 . Teşekkür ederim şimdiden🤗