Kızlar benim karaciğer değerlerimde mesela 32 olması gerekirken 39 kendi doktorum takip ettirdi bana her ay ama dahiliye gerek görmedi hatta kendi doktorum kaşıntı çok olursa safra asidine baktır dedi fakat dahiliye bunların hiç birine gerek yok dedi bende bu gece kaşıntım vardı uyutmadı diyemem ama var yani kaşıntı. Ve bu akşam kaşıntım oldu genelde hafif bi şekilde olabiliyordu ama bu akşam ani bi şekilde biraz arttı.
Bu konu hakkında bilgisi olan yaşayan var mı ?