ikramomm bende istanbuldan hissettim gece kocami sallayarak uyandiriyorum askim deprem oluyo diye
o uyanana kadar da sallati durdu
psikolojik olarak surekli sallaniyorum zaten ilk depremimden sonra istanbulda 6.2 yada 6.9 mu olmustu hatirlamiyroum 2019 da
o gudnen bu gune hep sallaniyorum ben : (
Allah beterinden korusun tekrari yasanmasin insallah